piątek, 21 czerwca 2013

dzień dobry.

dzień dobry,
chciałabym spróbować przygody z blogiem, który będzie zawierał moje przemyślenia i cząstkę mnie/mojego życia, które nie jest zbyt ciekawe, ale chciałabym zaprezentować siebie ludziom, którzy znają mnie jedynie ze świata wirtualnego. 
na wstępie powinnam się więc przedstawić.
na imię mi Adrianna, w internetowym świecie jestem znana jako Wanilia, mam osiemnaście lat i jestem uczennicą trzeciej klasy liceum (oczywiście po wakacjach) w małym miasteczku na Warmii. moja historia nie jest dramatyczna, mam normalny dom - mamusię, tatusia, jedenastoletniego brata, cudownych przyjaciół i jestem zakochana jak większość dziewczyn w moim wieku. oprócz pisania interesuję się muzyką, czasami robię za 'fotografa', czasami 'pozuję' znajomym, którzy uczą się na mnie tak trudnej sztuki, jaką jest fotografia. 
za dużo marzę, jestem zbyt wrażliwa, chociaż do większości ludzi nabrałam dystansu. chciałabym zostać dziennikarką i zwiedzać świat, tak po prostu. dużo mówię. jestem uzależniona od szlugów, coca coli i śmiechu,
na dziś tyle wystarczy. :) 



1 komentarz: