poniedziałek, 24 czerwca 2013

jesteś i nic więcej nie potrzeba już sercu.

dzień dobry,
kolejny dzień wagarowicza - koniec roku zbliża się wielkimi krokami, koniec mojej przygody z chemią, fizyką, biologią i geografią - na szczęście! :)
mam nadzieje, że te wakacje będą tak samo magiczne jak ubiegłoroczne i te sprzed dwóch lat, przecież tak naprawdę wszystko wraca na dawną trasę.
dzisiejszy dzień miał wyglądać zupełnie inaczej, mieliśmy być razem, znowu coś nie wyszło, ale przyzwyczaiłam się już do dziwnych schematów, damy radę, tak samo jak kiedyś.
całkiem oficjalnie: jestem gotowa pokonać wszystkie przeszkody, bo wiem, że wygrałam wojnę z samą sobą, nauczyłam się wytrwałości i walki. mam nadzieję, iż ryzyko się opłaci.






kocham, kocham, kocham, kocham, kocham, kocham. <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz